Lovely !

Underbart väder ute juh nu är väl ändå sommaren på ingång =)

Har lämnat våra små prinsar på förskolan och redan hunnit plocka ner tvätt och
startat igång en maskin.
Ska fixa lite här hemma passa på att damma glasskåpen mycke enklare när ial.
den minsta prinsen är hemma, skulle nog inte bli så många hela glas om han fick va med och hjälpa till *flinar*

Funderar på ta mig ut lite oxå mmm vi får se va som sker med det...

Va ju ute med pappsen igår hade så mysigt, han tog med mig till ett fik i Tidaholm
och satt och prata och mös sedan gick vi på torget och han handla lite nya kläder till
pojkarna , Tobias fick ett par svarta jeans han älskar svarta jeans för morfar har de oftast,
sedan va de ett slags nitbälte till så han vart så snygg!
Och Bebis Max ( ja ja vet han är väl inte bebis längre men min bebis ial. )
Fick en jätte fin mysdress , va skulle våra barn göra utan sin mormor & morfar som bryr sig
om dom så mycket synd bara att andra inte gör de....Deras förlust !

Ne nu ska jag svar på ett mail har börjat på de och fått spara de men nu ska jag skriva klart de
och få iväg de idag =) Så senare you got mail *ler*

Adios gringos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0