Planer.

Har så många planer på va som ska hända här hemma men ack att komma till skott *ler*
Är väl de att påbörja något nu är ju ingen idé är ju inte hemma de helger Peter är ledig,
vi är ju nere i husvagnen och när han har semester är vi där så projekten påbörjas i höst.
Lixom börjar min väg mot mitt mål, känns så jävla bra att veta vad man vill här i livet *happy*

Har lämnat kidzen på förskolan och väntar nu på affärena ska öppna,
ska se om ja inte finner mig ett par nya sommarskor =)
Sen ska jag handla lite mer mat som ska ner till vagnen vi far ju ner i morgon redan =)

Hoppas på att mina kläder kommer idag med * hoppas hoppas*
Vill inte att de kommer i morgon eftersom de levereras med posten och dom är
inte de pålitigaste med lämningen för är man inte hemma ska de ta med de tebax och se till
att man får en avi och får lösa ut de på typ Maxi , men här ställer de paketet ibland.
Och eftersom vi inte kommer hem på Måndag så finns de risk att jag inte får se mina kläder, hönsatjuvar
finns de ju gott om.USCH!

Ne ska kika runt lite .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0