Underbar dag.

Ja jag fixa ju lite här hemma medans de små prinsarna va på förskolan.
Skönt att dona utan nån avbryter och spela hög musik *ler*

Sen yes i did i´t agin *blink*
Jag shoppa lite nytt och sommrigt , blev capri jeans super snygga, en kläning i puderrosa typ ial. jätte söt,
en snygg party topp ,ett linné och en snygg t-shirt.
Fick ju nya leggins av älsklingen igår med ♥
Så nu ska bara 2 till inhandlas ett par svarta & ett par vita samt en till tunika & en till jeanskjol,
ja sedan ska jag va nöjd =)

Sedan packade jag en påse med vattenflaska och frukt så efter förskolan blev de mellis på lekplatsen.
Va ju så underbart väder så hade de jätte mysigt.
Kul hade vi ial. och mysigt!

Och nu sover de små prinsarna sött och jag ska kolla på tv:e och bara njuta över hur gott
jag har de =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0