Yey!

Mina kläder är på G ial. från ena stället *happy*
Är så nöjd över de som jag har inhandlat!

Haft en toppen helg oxå ,inte fel de heller =)

Dagen D då.
Tvättat & städar tar en paus och passar på att blogga *ler*
Tobias sitter och provar spela lite på PS3:an
Han kan de inte alls men förösker så gott han kan, han har ju inte spelat så förut bara
provat nån gång då och då .
Egentligen tycker jag väl att han är för liten att spela är ju bara 4 gillar hellre att han leker
med leksaker och inte sitta framför en tv och spela men max tiden är 30 min. inte mer.
Tv-spel & data kommer komma in i hans vardag senare så ju längre han kan va utan de tycker jag är
bättre, dock finns de bra spel som kan hjälpa att lära så dom är ju bra.

Ne ska kika snabbt innan de är dax att ta tag i de igen =)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0