Huuua !

Sicket väder de är ute uggabugga ja som tänkt dra ut och busa med pojkarna men de blir de ikke!
Va nere i husvagnen igår va mysigt skotta bort snö samt hade med oss fika va faktiskt jätte skönt,
Längtar som f*n just nu dit ner, på vägen hem hitta vi en ny husvagn åååå va vi vill ha den.
Större och bättre vem vet vi får se , ska ial. kolla på den ev. på tisdag de kostar ju inget ;-)

Förkylder är jag fortfarande och Max är dunder snuvig tycker så synd om han.
Men Tobias är rätt okej som tur så han slipper denna snuva.

Dagen.. Tvättar of curse!
Sen kommer Sara & Alva kanske kommer bli så skoj va evigheter vi satt ner och prata.
Massa som ska disskuteras ja har ju missat massa säkert *ler*
Så nu ska vädret va snällt så de kan köra hit =)

Hmmm jo just de...
Kommer plugga på vuxenutbildningen i höst bla. Matte B som ja behöver för ha högskolebehörigheten.
Sedan kommer ja plugga Tyska samt ev. om den kursen går Hemsjukvård.
Sedan ska högskoleprovet göras i höst TJOOHO jag är på väg nu mot min dröm & mot mitt mål!

Ne men här kan ja inte sitta .. Ska nätshoppa till Tobias om man nu hittar de han vill ha.
Sedan måste ja fina till mig om besöket tar sig hit =)

Herrå alles !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0