Fånga geting

Är ju inte lätt ,första getingen inne för i år, men föste ut han så denna gången övdelevde han.

Fortfarande ont dock uppehåll på kräkningarna *skönt*
Men inte vågat äta så än hållt mig till Soda vatten smaka på några skedar makaroner som barnen
fick delvis till lunch men inget som smaka.
Håller mig till vattnet ett tag till under dagen är ju inte direkt hungrig efter denna natten och fm.

Lyckats ial. tvätta 2 maskiner så hängde några plagg sedan fick ja sätta mig en stund så de
tog tid vill jag lova... Har ju såå svårt att låta bli att dona trots jag är sjuk.
Lyckats to.m dammsuga men inte så noga bara de värsta.
Va tvungen låg massa smulor under bordet från i morses då Max smula sönder sin smörgås helt.
Men Tobias hjälpte mig att dammsuga lite oxå han älskar de även Max fick jag hjälp av *ler*
Mammas älsklings pojkar ♥

Kan blogga lite om helgen med om de kan va intressant *ler*
Hade ju med mor & far över så hade de toppen skoj.
På Lördags kvällen så kom ett sällskap 4 personer till från campingen och slöt upp sig.
Så jäkla kul som vi hade vi gick och la oss halv 4 på Söndags morgon, dock vakna Tobias redan 7:20
så drygt 4 timmars sömn vart de men de va de värt är så sällan vi är uppe sent på så vis, tror inte
de skett ja när vette katten kanske nån gång innan Tobias föddes.
Nu kan de dröja lika länge minst innan vi ger oss på en sådan kväll igen *ler*

Va inne i en affär i Ulricehamn och shoppa solmössa från Villervalla till Max skulle haft matchande
t-shirt men den fanns inte i hans stl. :(
Så får kolla nästa gång vi åker dit, blir ju på Torsdag redan =)
För helgen som kommer är de dragspelshelg och den vill man inte missa så skoj =)

Ne nu ska jag kolla lite medans Max sover

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0