Jag är en idot.

Japps så anser en person mig enbar för mitt förra inlägg där ja anser att de är skamligt och fel
att lämna bort barnen jämt bara för att.
Och som vanligt är de nån som tatt åt sig och tagit citat ut ur min blogg och lagt in på sin sida.
Och med en avslutning för att försvara sig själv men INGET har med henne att göra.
Jag blogga i sammanhanget till mitt förra inlägg innan dess om hemmamammor .
Men givet har hennes vän kommenterat om att jag är en idiot och bad om länk till min blogg.
Så välkommen Maria om du blir länkad tyck va du vill men kalla mig inte Idiot när du inte läst min blogg
och bara för att du inte delar min syn på de hela.¨

Och DU som tog citatet och la upp på din sida ALLT handlar inte om dig sluta ta vid dig
och varför behöver du försvara dig ?

nu fruktstund för barnen !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ber så hemskt mkt om ursäkt, rätta ordet är såklart inskränkt. Försökte i kommentaren innan på din blogg påvisa att det finns två sidor av samma mynt men det verkade visst inte framgå?

Så återigen, sj.klart kan jag inte ha ngn åsikt om utifall du är en idiot eller inte, det kan bara de som vet vem du är uttala sig om.

Ha en fin dag med barnen dina...

2010-05-21 @ 11:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0