Måndag :)

Ny vecka & helgen har varit toppen.
Tobias har varit ute lekt och cyklat så den har man knappt sett.
Lördagen va ju toppen väder så va ute hela dagen & grilla och njöt!

Idag så tvättas de samt ska städa så de är fint iof. städa ju lätt i fredags innan vi for.
OK erkänner smått städgalen *ler*
Men jag gillar att städa & ha de fint men stör mig inte av att jag vissa dagar inte bryr mig om
dammråtterna jag lever inte för städa på så vis *ler*
Intresseflaggan hissad ? HaHa

Annars jo tack som frågar vakna med skallebäng men på gott humör.
Barnen är fulla av energi & bus så underbara våra små prinsar ♥

Ne nu tajm & hänga tvätten och sedan se om jag kan få iväg mailet till A ,
kan skriva så här utifall ja inte får iväg de och de dröjer ett tag till.
Inte de du befara men nått i den stilen, förklara mer i mail.

Ha de gott alla som kikar in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0