Space.

Haft en underbar helg i husvagnen trotts regn.
Suttit i förtältet och myst, målat, lekt..
Dock blev Tobias rastlös så vi for upp till stan och inhandla ett regnställ alá Didriksson ;-)
Va så snyggt ! Så han begav sig ut i regnet på campingen.
Vi har en gammal 3-hjuling där nere som han haft förr, men han satt på den och trampa omkring.
Kom in och fråga om han fick cykla lång väg ( han cyklar normalt fram och tebax på " vår väg" fram till kiosken,
vilket är väl bara några hundra meter man ser han hela tiden.
Okej han fick lov att cykla runt campingen han är ju 4år så tajm att ge han "space"
Va super nervös tar ju en bra stund för han att ta sig runt ial. 5 minuter ( kändes som en evighet )
Och jag hade inte en chans att se han vissa stunder, lite läskigt för vid ett "vägskäl" kan man välja
cykla ner till vattnet el. till parkeringen eller följa den rätta som han fått lov till.
Men han cykla rätta vägen och gjorde de ett par gånger och jag va så stolt !
Mammas stora kille börjar verkligen bli stor ♥
Bilden nedanför visar hur han cykla  den grå linjen ..
Tobias långa cykeltur på Prångens camping

Kanske inte syns så väl men ger kanske en hint, jag är stolt att jag hade mod att släppa iväg han
och stolt över hur duktig han är på att sköta sig =)

Annars är allt så bra så bra som man har de är de få som har.
Så tänker inte klaga är de så många andra som gör *ler*

Nu ska jag leta efter ett fleacesett till Tobias som han kan ha nere på campingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0