Halsont :(

Mmm börjar få ont i halsen och snuvig som den , iof. snuvig har ja ju varit nu i 2 veckor typ.
Va ju ett tag sedan man va "ledig" skulle kanske behöva de men njaaa får vänta lite ;-)

Avgick min praktik i fredags & på Söndagen va jag där och jobba haha
Jobbar även idag sen jobbar jag Torsdag & Fredag ska hinna med skolan som startar idag igen med.
Kommer ha fullt upp , men de känns ok ändå.

Hotmail krånglar även idag så kan inte svara på ditt mail A :(

Har nu bara 2 julklappar till pojkarna kvar vet vad de är så enkelt, sen till mina brorsdöttrar men de vet ja med va som ska
handlas till dem. Känns sååå skönt att va klar tidigt iår.

Ne ska göra iordning mig sedan fara.

Ha de gott!

Kommentarer
Postat av: Maja

Usch, halsont är verkligen det värsta som finns:S

2010-11-08 @ 10:42:44
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Pichas blogg

Hej! Trevlig blogg!

Jag har en tävling på bin blogg där du kan vinna ett Maria Nila vax. Det ända du behöver göra är att skriva "Jag är med" i en kommentar under det inlägget!



Lycka till!



Kram/ Piicha

2010-11-08 @ 10:47:05
URL: http://rockisnotdead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0