Way?!

Kommer i regel aldrig längre in på min hotmail.
Mobilen inga problem men startar ja datan & ska öppna upp mailboxen via msn så får ja
upp en tom sida :( Så frustrerande för vill svara på mina mail!!

Har lunchat lite nu och fixat mitt skolarbete, fick ett mittterminsbetyg från ena kursen och se
såg mycket lovande ut.
Ger en enorm respons gentemot ens ego, nu vet jag att jag fixar att ha större ansvaret för hemmet, fixa plugga
på heltid, ha hand om våra 2 underbara söner och ändå jobba på detta.
Och ändå ha tid för mannen & vår underbara familj.

Men mycket funkar ju tack vare min underbara man♥


Herre min ge va tiden ska gå så fort man sätter sig en stund *otroligt*
Nu ska jag fixa lite här hemma sedan rulla mot jobbet.
Ha de så gott alla som kikar in.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0