Läkare+Röntgen

Japp igår va jag hos läkaren där ordineraders sjukgymnastik och så fick jag en remiss till
röntgen så va bara att fara till Falköping och göra de.
Mest talar de för att de är muskulört värken i ryggen som behöver stärkas då den är svag, samt
för smärtlindra den.Men va tvungen att röntga för misstanke om en skellettskada på ländryggen
ska kunna uteslutas..Hopps inte på nått sådant!!!

Idag har jag ial. varit ut på en promenad på 40minuter de gjorde så ont för var steg i ryggen
att jag bara ville kräkas , lägga mig ner och bara vråla rätt ut helst dö!
Men ja har bestämmt att sätta mitt mentala psyke över smärtan och bara le!
Jag är skyldig mig själv och våra barn att jag kämpar för att bli bra oavsett hur jävla ont de gör.
Får ju ta smärtstllande tabletter så de tar ju udden av de värsta smärtan ja tänker inte ge upp.

Dagen annars?
Har kört en maskin tvätt och ska skura av golven orka / klara inte de igår.
Men få ta saker i den takt ja klarar behöver ju inteköra över mig utan acceptera när ja inte klarar mer.
Men som sagt tänker inte bara sätta mig och ge upp och överlåta allt på min man bara för det.
Man får hjälpas åt,jag gör de ja fixar och vet att han hjälper mig om jag ber.

Mja ne ska ringa sjukgymnasten samt till min lärare, mitt ressention som ja ska redovisa imorgon försvann
när jag bada datan i kaffe så måste kolla hur frågeställningarna va haha
Hejja Veronica som badar datorer i kaffe :P

Dagens musiktips ------> Teencats , så bra Rock`N`Roll musik så mina vänner..
ROCK ON ! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0