Ledsen!

Som FAN rent ut sagt!
Skulle nu sitta på tåget till GBG och få gå på studiebesök på rättspsyk samt statsmissonen, men
får vara hemma för att ryggen gett upp igen helt!
Haft ont i den i många år till och från men nu blir de bara värre och värre.
Nu har jag haft ont i 3 dagar och så pass ont att de kryper i benen och fötterna känns som de sommnar.
Så rädd att de är nått diskbrott eller nån nerv men nu måste jag utreda de.

Har ju en gång i tiden blivet sparkad åtskilda gånger i ryggen samt 2003 va jag med i en bilolycka,så nått
som kan gett skada..Usch fan inte ens 30 och har så här ont är så grymt lessen.
När de stör min vardag blir jag extremt lessen så jag hoppas att nån snäller doktor kan hjälpa mig
och jag får svar på va de är..

                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0