Seg i starten..

Hajjemen de är va jag är idag med efter lyssnat på Volbeat och lite Hel så är jag full av energi och på topp humör.
Kaffe & bra musik för öronen de får vem som helst att bli glad ♥
Känner mig som en busig stuttsboll Haha hur man nu kan känna sig så :-O

Snurrat runt lite länge nu på nätet måste ju läsa ett X antal kapitel inför provet nästa vecka, men jag känner mig lugn! Inte bra man får inte va för lugn så strax ska ja ta tag i de och plöja igenom de.

Hade hemma barnen igår oxå så missa en viktig lektion, Tobias sa att han måde illa och hade ont i magen men de hela va att han bara ville va hemma med mamma och mysa och de gillar vi!
Älskar mina pojkar över allt ♥

Inhandlat 2 julklappar oxå en till Tobias & en gemensam julklapp som grabbarna ska få.
Men har massa att köpa kvar, många klappar ska dom ha =)

Va ska man annars blogga om då tro...?...

Ska ju på kalas idag och fira mammsen som fyllde igår så idag blir de smörgåstårta MUMMS!
Ne spraka mig själv ur stolen AAAAAoooo ...And out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0