Spännande!

Fått min praktikplats nu ska va på boende för handikapade/utvecklingsstörda.
Har aldrig jobbat med detta så ska bli super spännande.

Kommer även börja jobba xtra inom vården , prata med en av tillsättarna och som sa att sånna som jag med den kompitensen och de xtra utbildningar jag har gör mig högaktuell som att få in som personal.
Och kommer snabbt leda till längre vikiriat så livet leker.
Äntligen ger mina utbildningar och de slit i skolan utbetalning.
Så kommer ja inte in på SSK linjen till våren så har jag alltid nått att falla tebax, och vem ver ja kanske passar
bäst som uska hmmm men först siktar vi på målet som ssk innan nått annat går före.

Sen har ja massa spännande studiebesök på G.
Bland annat så ska vi till Gbg och gå till statsmissionen och rättspsyk.
Sen ska vi gå på en rättegång under hösten, har ju iof. varit på flera innan man kul att få
göra nått utöver skolan..

Ikväll blir de tacos , tända ljus & en flaska vin ♥
Sedan när våra små prinsar sover blir de soff mys !

Nu plugga inför provet missa några sidor skulle va med :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0