Kaffe kaffe i mängder!

Ne nu ljög jag en kopp blir de ial.

Va ett tag sedan jag blogga ,jobbat en hel del så tiden har inte funnits till.
Denna vecka jobbar jag 6 dagar av 7 och gör nu min fjärde helg på raken.
Nästa vecka är en soft vecka jobbar bara 3 dagar & lång ledig då ska jag njuta :)

Trippen med husvagnen till Borås va super lyckad!
Hade tur med vädret va molning men uppehåll när vu va där, va inne på djurparken
2 dagar i följ va verkligen  värt de. Kommmer givet göra om de nästa år.
Ååå nästa år va vi ska fara med husvagnen under mannens semester :)
Ska göra en utflykt till iår med husvagnen i september slutet tror ja vi hamnar runt till
vårt allas paradis ( om du är shopaholick ) ULLARED hihi =)

A- ska försöka svara på ditt mail nästa vecka ;)

Barnen  röjer leker med lastbilarna och jag behöver plocka lite här hemma.
Men ska ta de lungt ska ju jobba mellan 13,30-21,30 ikväll och i morgon 7-16.
Så trist bara idag för att gubben jobbar 6-12 idag så vi typ byter av varandra här hemma idag,
vilken mysig lördag va *ler*

Ne ska kolla vidare sen ta tag i dagen.

Kramar Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0