Bebis boat <3

Mmm myspys idag har min käre man bebis boat lite ställt fram skötbord och plockat fram blöjor
och annat smått & gott ♥

Fy va jag längtar efter trean nu!
Bebis snosa och få se vem de är som bott där inne.

Bebis ligger ju väldans långt ner vilket märks på sitt speciella sett, ni som varit gravid kan
nog medge att de är som att ha en bowlingklot mellan benen haha
Sammandragningar som kommer och går och molande värk , kanske kan trean kika
ut tidigare...?? Hoppas =)
Om inget annat får vi vänta tills den vill kika ut, är ju lixom bebis som styr.

Å imorgon ska jag fika med min underbara vän Pia ♥
Själamedicin om något man skrattar och mår så gott under dessa dejter.

Ne nu ska vi fara ut och posta lite samt köpa nässpray.

Jo, A -fy va avensjuk jag vart över eran för primiär på julskinka *finss*
Ser fram mot mail ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0