Känner mig på topp!

Hajjemen idag är jag på G *ler*
Va och handla lite efter jag hade lämnat våra prinsar.
Hem & njöt av tidningen Bild som bara slank ner under handlandet haha
Har nu avnjutit lugnet och kikat i den med en kopp kaffe.

Har även beställt en ny dagkräm & en nattkräm mina börjar ta slut.
  
Får vi se om dom är bra , aldrig haft dom men tänkte man kan ju alltid prova =)

Sugen på att greja lite och börja fixa lite med de lilla datarummet , men behöver en byrå och sen ska ju de målas och fixas.
Och till de tråkiga RENSA!
Behöver nya pärmar med.....
Undrar om man ska dra på en bra skiva och rensa lite , lixom överraska mannen ..
Kanske blinka så mycket man kan när han kommer hem och köpa en byrå??

Känner energin växer åååååå svich springer som en 3 bent kamel och börjar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0