Äntligen.

Jajjemen äntligen fick jag upp en profilbild så nu kan ni se mig *ler*
De är allså detta facet som sitter bakom data skärmen och bloggar om vardagen ;-)

Nu är de bara babywidgwet som ska fås upp men de vill inte som jag fortfarande men de
kommer de med nog får väl ge mig till tåls hihi För de ska gå!

Idag så är de jobb som gäller ikväll , ska se om vi hinner fara över till hjo och kolla slöjdmässan
innan ja börjar vi får se,vädret ser ju inte så roligt ut...

                                  Tänkte bjuda på en bebis mage bild från v.16
                                                        
Japp ,lilla bulan undrar va som bor där inne längtar till att få träffa dig sprattel ♥
Bara 2 veckor till UL ser verkligen fram mot de :)

Fick frågan när BF är ?

Bf är i December datum kommer att bli mer exakt senare i höst då jag ska till
läkaren för disskutera igångsättning i September så vi får se när de hela kommer sluta.


Sen för hundra år sedan drygt fick jag en förfrågan om bild på min ena tatto,
här kommer den.


Lagom 4:a timmar tog den och JA de känndes speciellt den sista timmen va svettig ,
min söta mamma skratta när jag låg och svor haha Vilken underbar mamma jag har♥
Och nu är även hon tatuerad med samma tatto fast på benet.

Just de Lille mini har börjar kissa mer & mer på toan ,toppen efter sommarn hoppas ja
på att han är blöjfri ial. på dagen.

Nu tajm för fixa iordning sig.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0