Blöjfri!

Yes nu är Max blöjfri , igår va vi och handla och gick i affärer på esplanaden.
Inte en enda olycka! Max sa till när han behövde på toa och han fixa de hela galant.
Så han fick välja sluta med blöja pressent och de sluta med en brandbil helt otippat *not* hihihi

Hans natt blöja har även varit torr varje morgon och han ber om att få kissa när han vaknar så
får se när vi slutar med den. Riktigt redig kille får ja säga han är ju 2 år 3 månader
så inte dåligt av han att fixa de så här bra!

Idag blir de att fara över till mor & far och ska plocka lite hallon, klarbär samt röda vinbär :)
Så gott och ha färsk frukt på filen eller yoghurten!
Sen de viktigaste hämta Tobias som sovit där, hade svårt att somna igår sakna han så :(
Min stora kille sjukt va tiden går! Man får lov och va rädd om den tiden man har med barnen.

Sista lediga dagen med, imorgon är de jobb igen :)
Varit ledig i 2 dagar och känns konstigt att va ifrån jobbet som ni förstått så älskar jag mitt jobb.
Underbara jobbarkompisar och underbara boende mitt jobb är bäst!

Sugen på shopping hmmm vi får se när gubben vaknar va som sker.

Nu kolla mailboxen!

Adios !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0