qvik uppdate!

Va ju på Ul och blev fram flyttad 6 dagar inte va jag gilla kunde ju varit åt andra hållet.
Men de kommer ju komma en bebis får väl hoppas att jag får tidigare denna gången med,
dock ej på julafton!
Disskutera även igångsättning med henne som gjorde Ul och hon sa att ofta tar de längre tid än
va de skulle ha gjort om man inte blev igångsatt sen är de aldrig bra och va och peta i naturens gång.
Så nu är jag kluven! Igentligen är de ju bara ringa en ambulans men huu jobbigt de vart.
Vill ju bli igångsatt för att jag har snabba förlossningar, sista tog 28 minuter vill ju så gärna hinna in.
Nån som har erfarenhet om igångsättning??

Annars luktar de nybakat i hemmet *gillar*
Igår baka vi chokladbollar samt vanliga bullar.
Imorses for vi iväg och tjuva hallon hos mor & far, ni vet när katterna är borta dansar små råttorna på bordet hihi
Så idag har vi bakat sega muffins med hallon samt några med äppelmos.

                              goa muffins
                                           Delar av dagens bak & goda va de !

Har även hunnit med att damsuga idag effektivt arbete.
Och måste ju skryta att Max har klarat sig utan en enda olycka sens han sluta med blöja
är även på natte tid. HURRA för vår rediga kille :)

Ne om man ska kolla över frysen och se va de blir för middag idag,
dagens stora i-lands problem ;-)

Hej på er!


Kommentarer
Postat av: Sara

jag blev ju igångsatt och det gick från vara helt opåverkad till hon var ute tog det 16 timmar. varav fem timmar med värkar. men jätteolika. tar ju längre tid upp till två dygn säger de innan de kan ta fart.



men inget jag skulle välja, jag upplevde det inte som positivt men så var det ju tala om liv och död nästan för Alva med så kan ju speglat.



jag skulle nog inte val igångsättning om jag hade fått välja. mer intensivt och ondare och längre tid.

2011-07-22 @ 11:42:55
URL: http://combindinglove.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0