Växande Nyheter!

Ja jag inser att de va ett tag sedan jag va in och blogga och där med får jag nu
avslöja min växande hemlighet ...

Bebis på väg ♥

Jupp så är de i magen ligger nu pyret och sprattlar och jag är så lycklig över att
få bära vårt tredje barn.

Så ska föröska bli bättre på att blogga och ja de kommer nog bli en del skrivande om bebis hihi
Hade tänkt ut en snygg header men den kastas nu då babytema ska in oxå givetvis ;)

Annars , om dagen idag.
Har tvättat upp alla kläder barnen haft liggandes på dagis så de är rent och se om nått ska
tebax till hösten.Nu ska barnen gå 2 veckor på sommardagis känns sådär att behöva utsätta dom för de,
ja utsätta är va jag anser de är då vi inte fått komma till sommardagis och kollat och fått
hälsa på de nya fröknarna.Så på måndag morgon så kommer ja lämpa av pojkarna till några ja aldrig sett,
svårt att va posetivt inställd men försöker visa barnen att de ska bli skoj.

Nehe nu vill Tobias spela så där rök min tid vid datan.
Adios


Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till bebis i magen



när är det beräknat?

2011-07-07 @ 20:53:17
URL: http://combindinglove.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0