Vill inte som ja!

Ne inget vill som jag idag ial. inte när de gäller bloggen!
Försökte få upp en ny profilbild men ikke den visas inte och inte för att jag är den snyggaste
men så jävla ful kan ja inte va så den inte tåls att visas ;)

Sen skulle ja ha upp en babyticker men ikke inte den heller kommer in och stannar när jag lagt in den.
Så jag ger upp!
Vill inte byta blogg då jag är rätt nöjd med denna men inget kul om ja inte ska kunna lyckas göra
den mer personlig.

Ikväll är de arbete som gäller , mini sover en liten sväng och den stora väntar på att jag ska släppa datan så han får spela..

Börjar känna av pyrets sprattel mer och mer längtar tills om 2 veckor då vi ska på
UL igen ska bli så spännande att åter få se våran efterlängtade 3:a ♥
Är så kul att vår frisörska ska ha samtidigt som oss , känner ju henne även privat så de
kommer bli toppen kul :) Sen ska ju en annan kompis ha fast 4 veckor före oss så en till man kan mamma fika med medans de 2 andra är på dagis och har skoj.

Nej innan jag får hål i huvudet av den stora som vill spela , lägger inte en babywidget här i bloggen så får vi hoppas att den visar sig ;-)

widgets/installing-widgets/why-cant-i-see-my-widget/">More info</a>)</noscript>

Pusss & Kram njut av dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0