Strålande sol!

Ja stundtals ial. man får ju va nöjd att man får träffas av dessa strålar lite ial. =)

Jobba heldag igår och idag är jag ledig *gott*
Så har städat lite på morgonen och kört en tvättmaskin.
Sedan begav vi oss ut i de fina vädret om ändå kallt *burr* till lekplatsen.
Va väl ute 2 timmar sedan va de dax att gå in och äta lunch.

Nu sover lillprinsen en sväng och Tobias spelar lite.

Längtar till Ullared ska bli så kul att komma dit och shoppa lite nytt !
Sen längtar jag till mitten av april då kommer jag tattuera mig igen och 2 st tattos ska placeras
på kroppen =) Mammsen kommer sätta en , samma tatto som mig ♥

Hepp nu ska Tobias slå beslag på datan ett slag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0