Fredag en vardag de med..

Jajjemen de är ju de, ska strax riva ur sängarna & tvätta.
Sen ska vi inhandla en pressent till min brorsdotter som fyllt 18 , handla lite
med insåg att vi missa lite igår ,rätt vanligt hos oss att vi missar endel haha

Igår va vi över hos mamma och fika och prata ,mysigt ♥

Och igår fick även en kompis en liten gosse ååå va jag längtar efter våran tur!
Fast jag njuter för fullo när man känner bebis buffa runt i magen dock njuter ja inte när
fossingarna träffar revbenen *aooo aj* så ont de gör ju.

Å nu på morgonen läste ja på en gammal arbetskollegas blogg att även dom
väntar smått =) Bebis yra värre just nu så underbart !

Verkligen älskar att va gravid och att ha barn runt omkring mig finns ju inget bättre ♥

Ne om man ska sparka igång dagen är nog lika så gott de .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0