Graviditetspenning!

Japps idag går ja på min första dag för grav.penningen.
Känns såå mysko jag skulle ju gjort min lång vecka nu och här går ja hemma.
Men ja kommer ju va på jobbet och hälsa på ändå :)

Idag så ska vi till mvc , mysigt att får höra bebis hjärtslag.
Dock så har jag fått nått skit på stämmbanden så jag kan inte pratat bara viska.
Föröker ja prata låter ja som ett troll och så försvinner rösten till och från hur cp som helst.

Ska ner på stan oxå för lite ärenden..
Behöver hitta rejäla vinterskor till minstningen samt ska vi hitta pressenter till
min brorsdotter som blir 18 år,sjukt va tiden går nästa år börjar ju Tobias skolan.
Men de är bara följa med livets gång *ler*

Ne måste fixa till mig .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0