Ledig dag eller inte?!

Mjo ledig från jobbet idag men va ju uppe 05,20 så ingen skillnad.
Jobb har jag en massa i form av tvätt *pust*
Sen efter gubben slutat så handla för festen blir ju nätta 35 personer som ska få mat så gäller
tänka till och räkna så man köper mat så de räcker till alla *ler*

Sen pressenter ska inhandlas, hysch hysch, nej ja säger inte vad & vart hihi.

Just de va på läkarbesök & kommer inte ta igångsättning,
just för att jag har för lätta förlossningar som gått snabbt & rätt smärtfritt.
Kommer få kontroll av livmoderstappen varje vecka från start v.37-38 samt en
mini kurs för mig och min man hur vi hanterar om jag föder hemma,min man ska bli
min barnmoska om inte ambulans hinner före , känns spännande och lite skrämmande.
Hur som haver snart har vi vår 3:a här och oj va jag längtar efter bebis nu.

Snart tajm för Ullared med ,nästa vecka here we come =)

Ne ska kolla en sak till sen ska Tobias få spela lite.

adios amigos och ha en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0