Ett glas vitt

Ikväll ska vi ta ett glas vitt & mysa till nån film och bara vara.

Dagen har varit med delade känslor , maken har hjälpt far och bror och rensat ut min fars farbrors lägenhet och de gör ont! Saknar han vi hann aldrig dricka där kaffet innan han gick vidare , känns tomt !

Sen har dagen innefattar glädje , då prinsessan fått sin namnsdags & gossarna har fått var sin leksak med till deras lycka.

Min lycka va att jag fick en jacka av min kära make , en didrikson höst/vinter jacka och modellen hete Veronica , så passande med en jacka med mitt namn . Dock fick vi ingen extra rabatt för de men glad ändå :-)

Nu skölja ur välling flaskan och korka upp herr Moberg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0