Besökt mamma

Idag va jag på kyrkogården och hälsa på min fina mamma va fel de känns att gå dit för få va nära henne.
Gode Gud va jag saknar henne <3
Maken & jag stog och höll om varandra och tårar rann du har betytt så mycket för oss och våra barn <3
Världens bästa mormor <3

Annars idag har vi varit iväg och lämnat in husvagnen då framrutan sprucket.
Så de kom dit en ny idag :-)

Har hunnit med min dagliga löpar tur och de va lika gött som vanligt men jobbigt då solen låg på .
Inskaffa mig nya skor med och de gjorde att de hela blev ännu bättre.

Barnen va tebax i förskola/ skola idag och de va glada barn som mötte sina kompisar igen :-)

Nu vill lillan gå på toa så på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0