Galna julruschen

Allså de är ju helt galet nu kring jul i butiker, tog mig ner till stan för fixa makens julklapp, tyckte mig komma ner i tid men inte en parkering !

Fick ställa mig lite utanför och en härlig promenad , skit stressad för mannen skulle till jobbet och ja räkna kallt med ett snabbt besök så ja .. ingen härlig promenad!
Powerwalk med hjärtklappning typ.

I butiken som ja trode skulle va lugn, va crazy !
Aja allt är fixat och klart nu ial och hemma och nu ska stora julstöket börja med städ,får väl börja i köket eftersom 1 åringen har kastat pannkakor typ över halva golvet , sånna tillfällen man saknar vovve eller katt 😉

Som tur är kommer de stora killarna hem strax så kan vi hjälpas åt lite , och i morgon ska jag baka lussekatter med alla 5 får vi se hur de går 😜

Nu lite mer kaffe , sen städa .

På återseende 😃



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0