När man inte hinner med tiden

Just nu går tiden snabbare än vad jag hinner med..
Mannen jobbar så otroligt mycket och jag är själv med alla 5 underbara troll men sen är de ju fixet med hämta / lämna skola/förskolan, maten , tvätten , träningarna för de 2 stora killarna och sen ha ordning i hemmet. De är ett pyssel ett evigt pyssel men ett hjärtligt problem men ja de tar tid .

Sen vill jag väl lite bevisa att bara för vi är en stor familj vill ja inte göra avkall på ordning / träningar osv. Barnen ska inte känna att de missar nått bara för att de är fler syskon.

Och nu går jag ju hemma så allt funkar ju ändå smärtfritt så länge jag planerar 😉

I morgon har jag planerat in en löparrunda på några kilometer må inget komma de emellan nu, har varit förkyld i en vecka och ni mår jag bra så jag kan köra igen .

Nepps dax att byta om och hämta hem ett gäng ungar.


Kommentarer
Postat av: Therese

Nominera gärna din favorit blogg i min Veckans blogg! :)

2016-12-05 @ 20:49:13
URL: http://Misstossequeen.se
Postat av: Emma

🎅 Bolmgrens Julkalender 2016 🎅
En lucka varje dag fram till julafton 🙌 just nu två heta tävlingar ute ❤️

2016-12-05 @ 21:06:27
URL: http://nouw.com/bolmgren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0